اتوار، 15 نومبر، 2015

اپنی پروفائل پر فرانس کا جھنڈا ہی کیوں

اپنی پروفائل پر فرانس کا جھنڈا ہی کیوں 


میں دہشت گردی کی مزمت کرتا ہوں لیکن میں آپ سب کی طرح اپنی پروفائل تصویر کو فرانس کے جھنڈے میں نہیں رنگنا چاہتا میں نے اگر ایسا کرنا ہے تو مجھے سب سے پہلے 
پاکستان
کشمیر 
لبنان 
فلسطین 
شام 
عراق 
مصر 
افغانستان 
کے جھنڈوں کو یاد کرنا ہو گا یہ سب ملک بھی بدترین دہشت گردی کا شکار ہیں یہاں بھی قتل و غارت ہو رہی ہے لیکن کسی نے بھی ان ممالک کے جھنڈے پروفائل پر لگا کر انہیں سپورٹ نہین کیا کیا صرف اس لیے کہ یہ مسلم ممالک تھے فرانس کا جھنڈا لگا کر اس کی مظلومیت کو ضرور سپورٹ کریں لیکن جب فلسطینی سوال کریں تو ان کا جواب بھی ابھی سے سوچ لیجئے کشمیریوں پر ہونے والے ظلم سے لے کر فلسطین تک ہونے والی دہشت گردی کی مذمت شاید ہم پر فرض نہیں ہے میں نے بھی سوچا کہ میں بھی فرانس کے ساتھ اظہار یکجھتی کروں اور اپنی پروفائل تصویر کو اس کے جھنڈے میں رنگ دوں پھر خیال آیا کہ اگر کسی کشمیری فلسطینی  عراقی  لبانی شہری نے سوال ہی کر دیا کہ کیا ہم پر ہونے والے حملوں کی مزمت بھی ایسے ہی کرتے رہے ہو تو میں کیا جواب دوں گا میں ہر قسم کی دہشت گردی کی مذمت کرتا ہوں لیکن میں  معذرت کے ساتھ کہوں گا میں مظلومیت کو مسلم اور غیر مسلم میں تقسیم کرنے کی جرات نہیں رکھتا  میرے نزدیک فرانس میں دہشت گردی ہوئی لیکن میں عراق میں گرنے والے امریکی بارود کو بھی دہشت گردی ہی سمجھتا ہوں میں فلسطین میں ہونے والے اسرائیلی حملوں کو بھی دہشت گردی ہی کہوں گا اور میں کشمیریوں کو بھی دہشت گرد کہنے کی بجائے مظلوم کہوں گا میں بیک وقت سبھی ممالک کے جھنڈوں کے رنگ سے اپنی تصویر نہیں رنگ سکتا اور نہ کسی ایک کے ساتھ کھڑا ہو سکتا ہوں میری ہمدردیاں سب کے ساتھ ایک جیسی ہیں چاہے وہ دہشتگردی مسلم مملک میں ہو یا پھر غیر مسلم مملک میں 
اور میں دُنیا کے ہر ایک مُلک اور ہر ایک کونے سے جہاں انسان بستے ہیں مجھے محبت ہے پیار ہے یہ میرے رب کی بنائی ہوئی کائنات ہے دہشتگردوں کی نہیں   
آخر میں میں بعذات خود دُعاگو ہوں کہ میرا رب ہر مُلک پر اپنے پیارے حبیب کے صدقے اپنی رحمتوں کا سایہ قائم ؤ دوئم رکھے 
آمین ثم آمین 

محمد مسعود نونٹگھم یوکے 

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں