منگل، 2 دسمبر، 2014

تیرے انتظار میں غزل لکھ رہا ہوں

Tere Intazar Me ghazal Likh Raha Hoon
تیرے انتظار میں غزل لکھ رہا ہوں
محمد مسعود نونٹگھم 

Tere Intazar Me ghazal Likh Raha Hoon
Tery Chehry Ko Chand Likh Raha Hoon
تیرے انتظار میں غزل لکھ رہا ہوں
تیرے چہرے کو چاند لکھ رہا ہوں
 
Teri Ankho Ko Samunder Likh Raha Hoon
Tere Honton Ko Paimana Likh Raha Hoon
تیری آنکھوں کو سمندر لکھ رہا ہوں
تیرے ہونٹوں کو پیمانہ لکھ رہا ہوں

Teri Baton Ko Khushbo Likh Raha Hoon
Tera Husn La Jawab He is Liye
تیری باتوں کو خوشبو لکھ رہا ہوں
تیرا ہنسنا لاجواب ہے اِس لیے 

Dunya Ko Tera Deewana Likh Raha Hoon
Ishq Ko ik Shama Or Khud Ko
دُنیا کو تیرا دیوانہ لکھ لکھ رہا ہوں
عشق کو ایک شمع اور خُود کو 

Jalta Howa Parwana Likh Raha Hoon
Mein Ghamo Ki is Teez Dhop Me
جلتا ہوا پروانہ لکھ رہا ہوں 
میں غموں کی اِس تیز دُھوپ میں 

Tere Gesoon Ko Saya Likh Raha Hoon
Dil-e-Marhom Se Behtey Laho Ko MASOOD
تیر گیسوؤں کو سایہ لکھ رہا ہوں
دلِ مرحُوم سے بیتے لہو کو مسعود

Tere Hathon Pe Hina Likh Raha Hoon
Tere intazar Me ghazal Likh Raha Hoon.
تیرے ہاتھوں پہ حنا لکھ رہا ہوں
تیرے انتظار میں غزل لکھ رہا ہوں

MOHAMMED MASOOD
NOTTINGHAM UK



کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں