جمعرات، 26 مارچ، 2015

میرا تعارف

میرا تعارف 



میرا نام محمد مسعود ہے رٹھوعہ محمد علی میرپور آزاد کشمیر سے تعلق رکھتا ہوں
برطانیہ کے ایک خُوبصورت شہر نونٹگھم میں رہائش پزیر ہوں 
شعر و ادب سے بہت زیادہ لگاؤ ہے ۔
اردو ادب میں میرے پسندیدہ شعرا - علامہ اقبال ، احمد فراز ، فیض احمد فیض ، حبیب جالب ، جون اولیا ، امیر مینائی ، پیر نصیرالدین نصیر جیسے شعراء پسند ہیں۔ پنجابی میں میاں محمد بخش ، وارث شاہ ، بلھے شاہ ، مولوی غُلام رسول ، جوگی جہلمی ، کی شاعری اچھی لگتی ہے۔میں کبھی  کبھی ایک آدھ غزل خود بھی کہہ دیتا ہوں، اِک غزل پیشِ خِدمت ہے اُمید ہے سُخن شناس حضرات پسند کریں گے۔

درد کی سیاہی سے لکھایہ میرا نصیب ہے 
شاعر محمد مسعود


درد کی سیاہی سے لکھایہ میرا نصیب ہے 
بک گئی میر ی محبت کیونکہ میں غریب تھا

پل بھر کوتو ہم بھی نہ سنبھل پائے تھے
گزرا ہے جو ہم پروہ حادثہ بھی عجیب تھا

تمام عمر زندگی سمجھ کر جسے چاہا
آخر سفر میں وہ دل کے قریب تھا

خوشیاں بانٹا رہا میں سب سے زندگی کی
اب غم کے اندھیروں میں نہ کوئی شریک تھا

دل دنیا دیوتا سب پتھر کے ہیں مسعود 
پوجا ایک پیار کو پر وہ بھی فریب تھا


محمد مسعود میڈوز نونٹگھم یو کے

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں