منگل، 25 نومبر، 2014

آنسو نہیں رُکتے میری آنکھوں میں ابھی تک

Aansu nahi thamte hain aankhon main abhi tak
آنسو نہیں رُکتے میری آنکھوں میں ابھی تک
شاعر محمد مسعود
نونٹگھم یو کے
POET: M,MASOOD

Aansu nahi thamte hain aankhon main abhi tak 
Jaate hue rota woh mujhe chorr Gaya  Tha
آنسو نہیں رُکتے میری آنکھوں میں ابھی تک
جاتے ہوئے روتا وہ مجھے چھوڑ گیا تھا


Armano ki Duniya ke anmol se sapne 
pal main woh mere saamne sab torr Gaya  Tha
ارمانوں کی دُنیا کے انمول سے سپنے
پل میںوہ میرے سامنے سب توڑ گیا تھا


Jaan deti thi meri her baat pe lekin yun hi 
Besabab Duniya se mera rukh morr Gaya Tha
جان دیتا تھا میری ہر بات پہ لیکن یونہی
بے سبب دُنیا سے میرا رُخ موڑ گیا تھا


Din ki tanhayi ka gham, raaton ki uddasi humraah 
Saare ghamon se rishta mera jorr Gaya Tha
دن کی تنہائی کا غم راتوںکی اُداسی ہمراہ
رشتہ میرا سارے غموں سے جوڑ گیا تھا


Aey kaaaaash koi jaa ke usse pooche 
Yahan kis ke sahare pe mujhe chor Gaya Tha
اے کاش! کوئی جا کے اُس سے یہ پوچھے
تنہا مجھے کس کے سہارے چھوڑ گیا تھا 

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں